Afiliació

PAGINA EN PROVES!!!!!!!

La afiliació al sindicat està orientada a tots els riggers d’Espanya, encara que de moment l’objectiu del sindicat se centra principalment en els treballadors de rigging de la província de Barcelona. La afiliació dona dret a fer consultes legals sobre qualsevol aspecte relacionat amb l’àmbit laboral al nostre advocat del Col·lectiu Ronda Quim Espanyol, així com a participar en totes les reunions i esdeveniments del sindicat. I en cas que t’interessi també podràs rebre tota la informació que el sindicat vagi enviant als seus membres per correu electrònic. I evidentment a contactar amb el sindicat per qualsevol problema o aclariment.

La quota d’afiliació és de 150€, dels quals 50€ seran per pagar els serveis del Col·lectiu Ronda, i la resta es farà servir per pagar les altres despeses i alhora per fer un fons social per fer front a possibles eventualitats. Per tal que tot això sigui creïble i transparent es publicarà regularment per tots els membres del sindicat un balanç de comptes que inclourà quants diners hi ha al fons social actual del sindicat i detall les despeses.

Per estar afiliat al sindicat primerament cal enviar un mail sol·licitant l’ingrés al sindicat a la direcció de correu afiliaciones@sindicatoderiggers.com . En aquest mail cal que detallis:

-El vostre nom i cognoms

-DNI

-Data de naixement

-Un telèfon de contacte

-Una direcció de correu electrònic

-Empresa/es de rigging on treballeu o hagueu treballat

En cas que la teva sol·licitud sigui acceptada caldrà que feu un ingrés de 150€ al següent compte corrent de la Caixa d’Enginyers:

ES49 3025 0012 1714 0007 6160

Un cop fet això torna a enviar un mail a la mateixa direcció de correu confirmant el teu ingrés per que el puguem verificar i se t’inclourà al llistat de membres així com se’t crearà un usuari i contrasenya al nostre lloc web per que puguis accedir al contingut per socis.

La duració de l’afiliació és per un any.